9 månader:D<3

Idag är det lördag:)
Jag o Sandra har varit tms i hela 9 månader idag:D Grattis till oss 
Älskar dig jätte mkt Sandra och kommer altid att göra det<3 tills döden skiljer oss åt(L)

Igår så bjöd Sandra mig på bio vi så The Dark Night, dent var riktig bra, den bästa av alla Batman filmer.

Idag så har jag varit med Sandra och hennes mamma på Center cyd i Lödde. Jag shoppade inte men Sandra och Marie gjorde.

Sandra har även lagat mat idag o passat upp mig ;). tack så jätte mkt älskling.
Sen ska vi (om vi orkar) fixa nya designer på våra bloggar och det blir Sandra som gör det mästa.
Tack för att du gör så mkt för mig gumman (L)

Ha de bra allipa
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0