Godmorgon:)

Hallå allihopa:). nu är jag vaken efter en väldigt varm och typ sömnlös natt:(. har vrit sjukt varmt här på Sandras rum inatt o jag hatar när de e varmt, kan inte somna då. Men har sovit lite iaf. och det är tur.

Vi ska som sagt snart till Tosselilla i Tommelilla som är ett litet typ äventyrsland kan man väll kalla det, med vattenland o lite djur o karuseller och så :). Faktiskt jäkligt kul där :).

Efter det så ska vi hem och fira min far som fylde år för ett par dagar sen :).
Det blir grillad kycklingfilé och något tillde :) skiiitgott. 

Men nu ska jag gå o se tv med Sandra.
Ha de så bra så länge nu blogar jag inte förens ikväll så att ni vet :).
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0