Måndag:(

Ja då var det måndag igen, alltid lika tråkigt, det ända som är bra med måndagar är att det är en hel vecka till nästa:).

Idag så har jag haft två st 4h lektioner och det är drygast :P. Som vanligt klydd med lärare o allt, så jäkla jobbigt.

Men ja iaf så ska jag ändra min design till helgen, eftersom det står att jag tränar hårt på beatbox vilket jag inte gör längre så ska jag ta bort de o bara ha en katogeri som heter beatbox istället. För det går lite i perioder ibland tränar jag mkt o ibland inte alls. Så det ska Sandra fixa till mig, vi ska ut o fota o allt sånt:). Ska bli skoj skoj.

Har precis laddat ner poker program så ska lita lite ikväll. tyvärr bara med låtsas pengar är ju bara 17 år så jag får vänta ett tag till ;), men man kan vinna pengar på gratis turneringar iallafall vilket jag gjort en gång, ska satsa på de ikväll med, wish me luck.

Men ni får ha de så bra så länge, och glöm inte att rösta på mig på Sandras blogg IknowUwantme

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0