söndag:)

Ja då var de F*n ta mig söndag idag, tänka sig.

Idag så ska vi hem till far eftersom jag ska firas där :).
wiie, min bror kommer och hämtar oss om typ en timme:), han har tydligen köpt bil nu , ojoj.
Ingen aning om vad för bil men jag kan ju lägga upp en bild på den senare:).
sen ikväl så ska jag bara ta de lugnt.

Btw så har Sandra gjort klart min design, fast inte lagt in den här inu så det gör vi kanske ikväll, den blev riktigt snygg:). Tack så mkt älskling.

Nu ska jag gå in en sväng på blip.se o spelalite:) eller jesper.nu, har inte bestämt mig blir nog jesper;). haha gillar den sidan så meningslösa men skit kul spel:P.

Jaja ha de så bra
Puss

Kommentarer
Postat av: Elisabet

det är svårt att hitta nåt man verkligen diggar, så håll i "jesper" sajten så hårt du bara kan skrattar



Ha det så gott och mys lite extra med käresta.

Kram Elisabet





'bloggar om det de flesta anser mystiskt'

2008-08-31 @ 20:49:43
URL: http://d2spirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0