back in busnis (stavning:S)

Hallå!

Ja skit i stavningen där men iaf jag har inte bloggat nu på jätte länge så jag har tappat alla läsare:( (dom få jag hade). men jag ska försöka komma igång igen det är ju trotts allt rätt kul att blogga.

ja som ni ser så har jag ändrat designen :) blev riktigt nöjd, ja det var iof Sandra som gjorde allt, tack älskling:D.

Sandra sticker till ullared imon, hon ska shoppa järnet:P. jag var inte så sugen på att följa med hehe , har varit där en gång det räcker hihi:P.

men ni ska jag se om jag kan fixa lite till med bloggen och sen ska denna svensken sova, hade han tänkt iaf:).

puss o hej :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hon den där sandra e fan bra hon xD

2008-07-23 @ 19:14:21
URL: http://iknowuwantme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0