Havet:D

Har precis kommigt hem från havet och är brun som f*n (elelr röd), ja vi säger rödbrun brunröd?
Första gången denna sommaren jag badade i havet, det är ju för att det är typ första gången det är så här varmt. Men det var riktigt skönt, älskar att bada i havet speciellt när det är lite vågor som idag:). Sandra badade inte så mkt (badkruka).

Ikväll planerade jag o Sandra att hyra en film vet inte vilken, kom gärna med förslag:)
Imon så ska vi till badet i sjöbo o bli ännu mer brun (elelr röd) nä rödbrun brunröd :D

Nu hade jag tänkt att jag skulle lana lite på blip med Sandra vi brukar köra Block wars. Skit kul ni bortde verkligen pröva det :).

Ha de bra
Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Till mitt försvar : Havet...

Havet består av saltvatten med en genomsnittlig saltkoncentration av 35 gram per liter. Saltkoncentrationen varierar mycket lite ute på öppet hav, men kan påverkas av flodmynningar och liknande nära kusterna och i innanhav som Östersjön. Saltet utgörs nästan enbart av natriumklorid.



och där finns tång OCH FISKAR gaaah

2008-07-30 @ 18:43:23
URL: http://iknowuwantme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0