Helgen avslutad

Hallo, är hemma från aktivitets-helgen nu, och har så jäkla ont i mina ben. Har varit riktigt kul.

Det började med att vi cycklade till Gydarp tog väll typ 30-40 minuter. sen fikade vi och så när vi kom fram,
sen var det dags för aktiviteter.
D
et första skidgång, gick skitdåligt för vårt lag, vi ramlade direkt och han bakom mig spilde ut massa cider på mig, mysigt.
Sen efter det var det dags för stövelkastning,där gick de hyffsat bra för vårt lag , kom typ 3-4 plats av 7 lag.
Sen var det då dags för fotbolls-turnering, och där gick det skit kasst i början men sen gick det lite bättre vi van 1 av 3 matcher, men jag gjorde inga mål:(.
Efter det så var det vattenrejs, var typ en hinderbana så skulle man ta en hink med hål i botten med vatten och fylla den i en tunna sen springa med den genom hinderbanan o tömma den i en större hink. Där gick det rätt bra för vårt lag:). 
Sen sista grejjen var att man skulle bygga torn med spagetti och geléhallon, riktigt svårt hehe, tror vårt blev ungefär 36 cm högt. men vi vann inte:P hehe.

Sen fest på kvällen, var också riktigt kul så det har varit en lyckad helg :).

Så nu ska jag bara slappa hela dagen , ha de bra Pussss


Kommentarer
Postat av: Sandra

men vem vann;)

2008-07-27 @ 17:33:02
URL: http://iknowuwantme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0