yes yes

ja då skriver man sista inlägget för helgen :P. Har ju inte tillgång till dator där :P. Kan hända att man skrivt ett till senare ikväll men jaja.

Pappa kommer om 25 minuter o hämtar oss o ska köra oss till sjöbo där jag ska packa o sånt o käka lite. Sen ska vi bara slappa,
Imon bär det av till Gydarp kl 9:30 ska samlas kl 9:45.  ser verkligen fram imon det. var ju riktigt kul sist ;).

Det bästa med idag är ju att jag fick min lön insatt på kontot. wooh. Så jag o Sandra ska nog in till Lund o shoppa non dag nästa vecka :), behöver verkligen lite nya kläder o så. Hoppas inte alla pengarna försvinner där bara (A).

ha de så bra så länge pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0