Ett litet inlägg så här på kvällskvisten:)

Jag vet att jag suger på att uppdatera men jag hinner inte med allt nu förtiden :P hehe.

Men jag får skärpa mig. ska göra ett gott försök iaf.

Såg nyss "vem kan slå Filip och Fredrik , så jäkla bra blir fan bara bättre och bättre:P

I helgen ska jag först vara med Sandra fredag till lördag sen på lördag kväll ska jag till Johan i Lödde o lira lite poker o sen på fest lite senare:).  På söndag kanske träffa sandrish igen :D, wiie.

men nu ska jag snakt knyta mig. ha de göttish.
PusseM

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja gör det! Jag ska fan lägga av med allt i min jäkla blogg. Känner mig ändå så jäkla nertryckt!

2008-09-19 @ 17:04:18
URL: http://iknowuwantme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0