Lördag:)

lördag idag som ni kanske redan viste.

idag så ska jag, Sandra, Madde (Sandras kompis) och Andreas (Mades pojkvän) spela Laserdome i Malmö. Ska bli skoj skoj, skulle egentligen varit fler, men de blev intre så men de går o va 4 st med, större chans för mig att vinna då ju(A).
Haha nä men de ska bli skoj.
Efter de så ska vi hem o ta  det lugnt, Sandra mår inte riktigt bra så, det bli väll en liten härlig mys kväll:).

Imon så ska jag hem till mor o ta de lugnt där sen på kvälen så ska ja hem till far igen.

Men nu väntar jag på att Sandra ska bli klar i duschen så jag kan få komma in i duschen o sen ska vi åka till Malmö.

Ha de bra
Puss

Kommentarer
Postat av: Madeleine

besök gärna min blogg där man just nu kan få gratis presentkort :)

2008-09-10 @ 19:14:52
URL: http://maadeleinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0