Sry mates

Förlåt för att jag helt glömt bort bloggen :P Så mkt med skola o träning nu.

Men jag ska försöka skriva ett inlägg om dagen :) minst så :P.

Var det någon som såg Vem kan slå Fhilip och Fredrik igår? isåfall vad tyckte ni, själv så tyckte jag det var sjukt bra :D riktigt roligt, speciellt att dät är så blandade sporter. allt ifrån frågesport till back-hoppning. skit kul. Är benkad framför tv:n ikväll också kl 9 :).

Annars så ska jag bara ta de lugnt ikväll tror jag :). Chilla o somna tidigt efter tv:n.

Men men nu ska jag hitta på nått kul!

Ha de så bra
Puss

Kommentarer
Postat av: Jenny Sellsve

Jag tyckte det var kul.

Men jag hörde att det klippte bort Filips sista hopp i backen för att han hade landat på ryggen.:/

2008-09-11 @ 17:39:44
URL: http://sellsve.nu
Postat av: Anna

Jag tycker det var grymt=)

2008-09-12 @ 15:02:55
URL: http://aannab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0