trett o sleden;)

Japp för er som inte är skåningar så står det trött och sliten i rubriken:).

Idag har jag varit på gymet igen :D andra gången :D. ojoj, men det gick jäkligt bra idag , tränade triceps,bröst, mage o axlar idagjäkligt skönt, värsta träningsvärken som väntar imon antagligen, hehe men det är de värt:). kommer sova bra inatt känns det som :)

Imon är det sista skoldagen denna veckan, lediga på fredag:D WIIIIIIE

Så jag ska till Sandra i helgen ska bli mysigt (som vanligt)(A) efter som mamma skulle ha erotik-party som jag inte var bjuden på haha :P.
Sånt e livet.

Men nu ska jag ta de lugnt lite till sen ska jag bara soooova:D

Ha de bra
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0